26 Απριλίου, 2024
Gatzoli.gr | Οι ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Κοινωνία Τοπικά Νέα

Ορεστιάδα: Επικοινωνιακό σόου Μαυρίδη, για σταθμό φόρτισης ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων που όμως ανήκει σε ιδιώτη!!!

Το τερμάτισε για άλλη μια φορά ο δήμαρχος Ορεστιάδας Βασίλης Μαυρίδης, στήνοντας ολόκληρο επικοινωνιακό σόου για τη δημιουργία σταθμού φόρτισης των… ανύπαρκτων αυτή την στιγμή στην περιοχή ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, που όμως ανήκει σε… ιδιωτική εταιρεία.

Ο τρόπος μεθόδευσης και ο χειρισμός που έγινε, τόσο από τον ίδιο όσο και από τα ελεγχόμενα τοπικά ΜΜΕ, των οποίων οι ιδιοκτήτες είναι ως γνωστόν παράλληλα και υπάλληλοι της Δημοτικής Τηλεόρασης, πληρώνονται δηλαδή από τις επιχορηγήσεις που της δίνει ο δήμος κάθε χρόνο, είχε ξεκάθαρο στόχο να φανεί πως το συγκεκριμένο σημείο φόρτισης ανήκει στον δήμο και αυτός το δημιούργησε. Για να το… καρπωθεί επικοινωνιακά ο κ.Μαυρίδης, που από την πλευρά του κυριολεκτικά το… ξέσκισε, αφού παραμονές της δημιουργίας το προανήγγειλε, με φωτογραφία του σημείου και σχόλιο πως “κάτι θα αλλάξει αύριο εδώ”.

Τον ξεπέρασε πάντως τοπικό σάιτ, του οποίου ο ιδιοκτήτης είναι εργαζόμενος στη Δημοτική Τηλεόραση και το έκανε υπερπαραγωγή… Μπεν Χουρ με ρεπορτάζ που είχε τίτλο: “Ο δήμαρχος, ο μηχανικός και η μεζούρα” και αναφορά πως επισκέφθηκε τον χώρο ο Βασίλης Μαυρίδης με μηχανικό του δήμου και έπιασαν τη μεζούρα για να μετρήσουν.
Ο δήμαρχος την επομένη και αφού ανέβασε την φωτογραφία με το σημείο που δημιουργήθηκε και σχόλιο “Έτοιμοι για την φόρτιση ηλεκτροκίνητων”, άρχισαν από κάτω τα… like και τα μπράβο, από όσους προφανώς νόμισαν πως όλο αυτό είναι έργο του δήμου Ορεστιάδας και αυτός θα εισπράττει τα όποια έσοδα, όταν φυσικά υπάρξουν ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα και θα τα φορτίζουν. Γιατί προς το παρόν μόνο ο δήμος Ορεστιάδας διαθέτει δυο ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, τα οποία θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε που φορτίζονταν μέχρι τώρα και αν πλέον θα χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο σημείο φόρτισης της ιδιωτικής εταιρείας και έτσι ο δήμος θα πληρώνει γι’ αυτό, ως… μοναδικός πελάτης αυτή την στιγμή. Αυτό βέβαια δεν είναι το μοναδικό ερωτηματικό για το συγκεκριμένο θέμα που ζητάει απάντηση.

Πως ο δήμος παραχώρησε το συγκεκριμένο χώρο στην ιδιωτική εταιρεία για τον σταθμό φόρτισης; Υπήρξε κάποια γραπτή συμφωνία;
Ποια οφέλη θα έχει ο δήμος Ορεστιάδας από την συγκεκριμένη παραχώρηση; Θα εισπράττει κάποιο ποσοστό επί των εισπράξεων;
Θα φορτίζονται δωρεάν τα δικά του ηλεκτροκίνητα οχήματα;
Με ποιου έξοδα δημιουργήθηκε ο σταθμός; Της ιδιωτικής εταιρείας στην οποία ανήκει ή του δήμου Ορεστιάδας;
Πέρασε το θέμα από την Οικονομική Επιτροπή του δήμου, αφού παραχωρήθηκε κοινόχρηστος χώρος στην συγκεκριμένη ιδιωτική εταιρεία;
Να πούμε εδώ, ότι ο δήμος Ορεστιάδας είναι υποχρεωμένος ως τον Μάρτιο του 2021, όπως και όλοι οι δήμοι, βάση του νέου νόμου για την ηλεκτροκίνηση οχημάτων, να δημιουργήσει σταθμούς φόρτισης. Κι επειδή οι δυο σταθμοί που προβλέπονται να κατασκευαστούν στο πλαίσιο της δημιουργίας του Open Mall και θα ανήκουν στον δήμο, δεν θα είναι έτοιμοι ως τότε, επιλέχθηκε να δημιουργηθεί ο συγκεκριμένος σταθμός που ανήκει σε δίκτυο που επεκτείνεται σταδιακά σε όλη τη χώρα, από εταιρεία προϊόντων και υπηρεσιών φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Μάλιστα όσοι τον χρησιμοποιούν θα πληρώνουν με κάρτα ή μέσω ειδικής εφαρμογής από το κινητό τους τηλέφωνο. Τον ιδιώτη φυσικά. Ο συγκεκριμένος σταθμός αναμένεται να είναι έτοιμος σε δύο εβδομάδες περίπου προς χρήση και βρίσκεται επί της οδού Ορέστου, στο ύψος της αφετηρίας του δρόμου που οδηγεί προς τον σιδηροδρομικό σταθμό.

Όπως είπαμε όμως, η όλη μεθόδευση από τον δήμαρχο Βασίλη Μαυρίδη και το επικοινωνιακό σύστημα των τοπικών ΜΜΕ που έχει καταφέρει με έξυπνο τρόπο να μην του κάνουν την παραμικρή κριτική αλλά αντίθετα να τον… αποθεώνουν, έγινε με στόχο να παρουσιαστεί ως έργο του δήμου και δικό του. Χρειάστηκε να έρθουν οι δηλώσεις που έκανε στους δημοσιογράφους, για να αποδειχθεί ότι ο σταθμός ανήκει σε ιδιωτική εταιρεία και επίσης, πως αυτή την στιγμή είναι πολύ δύσκολο να υπάρξουν ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα.
“Δεν είμαστε αιθεροβάμονες. Ξέρουμε ότι θέλει πολύ δρόμο ακόμα ώστε να καθιερωθεί η ηλεκτροκίνηση ως μια σοβαρή εναλλακτική μορφή κίνησης. Υπάρχουν αποτρεπτικοί λόγοι όπως είναι το υψηλό κόστος αγοράς ενός τέτοιου οχήματος”. Τόνισε ότι έχουν προγραμματιστεί δύο σταθμοί φόρτισης, οι οποίοι προβλέπονται από το σχέδιο ανάπτυξης του “Ανοιχτού Κέντρου Εμπορίου” (open mall) Ορεστιάδας. Κι επειδή ουδείς γνωρίζει πότε θα ολοκληρωθεί η δημιουργία του συγκεκριμένου έργου, ήρθε ιδιωτική εταιρεία και τοποθέτησε τον πρώτη σταθμό φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων, για την οποία καλό θα είναι να ενημερώσει ο κ.Μαυρίδης τους δημότες αν οι πρώτοι σίγουροι πελάτες της θα είναι τα δυο ηλεκτροκίνητα οχήματα του δήμου Ορεστιάδας.

Πηγή: Evros-news.gr

Related posts

Δήλωση Υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης για την παραίτηση Θεσσαλονίκης Ανθίμου

editor

Δράσεις στην Αλεξανδρούπολη για την Ημέρα Μνήμης Θυμάτων Τροχαίων

editor

Ο καιρός σε Μακεδονία και Θράκη

editor
26/04/2024 12:10