Αθήνα. Εξήντα χρόνια συμπληρώθηκαν πριν λίγες μέρες από την ίδρυση της ιστορικής μάρκας αυτοκινήτων ΜΙΝΙ, και η Ελληνική αντιπροσωπία ΜΙΝΙ Ελλάς πραγματοποίησε την Τετάρτη, 4 Σεπτεμβρίου, μία ξεχωριστή εκδήλωση για να γιορτάσει την επέτειό της.
Με καλοκαιρινή διάθεση σε ένα εντυπωσιακό παραθαλάσσιο σκηνικό στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, που θύμιζε θερινό κινηματογράφο, καλεσμένοι από το χώρο του αυτοκινήτου, της μόδας, και εκπρόσωποι των Mini Clubs κλασικών αυτοκινήτων, ‘ταξίδεψαν’ στο χρόνο με μουσική και κινηματογραφικές σκηνές από τις δεκαετίες των 60s, 70s, 80s μέχρι και σήμερα. Beatles, Rolling Stones, Madonna, Peter Sellers, Diana και πολλές άλλες σημαντικές προσωπικότητες που έχουν αφήσει το δικό τους ‘στίγμα’ στην ιστορία, δημιούργησαν μία άκρως ξεχωριστή ατμόσφαιρα ενθουσιασμού, χαράς αλλά και νοσταλγίας στους παρευρισκόμενους.
Την ιστορική αναδρομή από δεκαετία σε δεκαετία ανέλαβε να αφηγηθεί ο γνωστός δημοσιογράφος και μουσικός παραγωγός του Best Radio, Θεοδόσης Μίχος, ο οποίος έδωσε μία ξεχωριστή νότα στη βραδιά κάνοντας ο ίδιος τις μουσικές επιλογές. Φίλοι και κάτοχοι αυτοκινήτων ΜΙΝΙ είχαν την ευκαιρία να διηγηθούν όμορφες ιστορίες, εμπειρίες και να μοιραστούν απόψεις για την αγαπημένη τους μάρκα που ως ‘style icon’ παραμένει διαχρονικό και ταυτόχρονα μοντέρνο στο πέρασμα του χρόνου.
Με τις τέσσερις μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad, το BMW Group είναι ο Νο. 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προσφέρει premium χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες μετακίνησης. Σαν μία παγκόσμια εταιρία, το BMW Group λειτουργεί 31 μονάδες παραγωγής σε 15 χώρες και έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.
Το οικονομικό έτος 2018, το BMW Group πούλησε πάνω από 2.490.000 αυτοκίνητα και περισσότερες από 165.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το οικονομικό έτος 2018 ήταν 9,81 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 97,48 δισεκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2018, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό 134.682 ατόμων.
Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογιστική και υπεύθυνη δράση. Ως εκ τούτου, η εταιρία έχει δημιουργήσει οικολογική και κοινωνική βιωσιμότητα σε όλη την αλυσίδα αξιών, ολοκληρωμένη προϊοντική ευθύνη και μία σαφή δέσμευση για τη διατήρηση των φυσικών πόρων, στο πλαίσιο της στρατηγικής της.
Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup
Twitter: http://twitter.com/BMWGroup
YouTube: http://www.youtube.com/BMWGroupView
Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/bmw