25 Απριλίου, 2024
Gatzoli.gr | Οι ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Κοινωνία Τοπικά Νέα

Αφιέρωμα του CNN Greece στο Σουφλιώτικο μετάξι

Το Σουφλιώτικο Ελληνικό Μετάξι “κυριαρχεί” στην φετινή σεζόν και δίνει νόημα στο ντύσιμο κάθε γυναίκας!

Η Εμμανουέλα Κουρούδη και το brand της, «Εmmanuelle Silk», δημιουργούν αξεσουάρ κατασκευασμένα από 100% φυσικό μετάξι.

“Όλα τα μαντήλια μας είναι κατασκευασμένα από ελληνικό μετάξι από το Σουφλί. Ένα φυσικό προϊόν που παράγεται από έναν ζωικό οργανισμό, χωρίς κανένα απολύτως πρόσθετο χημικό στοιχείο. Όλα μας τα αξεσουάρ είναι 100% μεταξωτά, τυπωμένα ψηφιακά σε μεταξουργείο στο Σουφλί και στη συνέχεια ραμμένα στο χέρι”, μας εξηγεί η Creative Director και ιδιοκτήτρια του label, «Εmmanuelle Silk», Eμμανουέλα Κουρούδη.

Η ιδέα για ένα ελληνικό fashion brand που κατασκευάζει αποκλειστικά γυναικεία, μεταξωτά αξεσουάρ γεννήθηκε το καλοκαίρι του 2015. «Ο συνδυασμός της αγάπης μου για τη μόδα με την επιχειρηματική εμπειρία της οικογένειάς μου και μία ‘κληρονομιά’, της Μεταξουργίας Τσιακίρη Α.Ε., η οποία πέρασε στα χέρια μου, έδωσαν σάρκα και οστά στο όραμά μου, να παράγω μεταξωτά αξεσουάρ για γυναίκες που θέλουν να κάνουν την διαφορά με κομψό και διακριτικό τρόπο», λέει στο CNN Greece η δημιουργούς του made in Greece label με τη διεθνή αισθητική.

Με έμπνευση που αντλείται από την τέχνη και την φύση, κάθε συλλογή περνάει το δικό της μήνυμα κι έχει τον δικό της χαρακτήρα και τον δικό της τρόπο σχεδίασης. Η φετινή φθινοπωρινή – χειμερινή συλλογή ονομάζεται «Deity» κι αποτελείται από πολύχρωμα σχέδια με επιρροές από θεότητες από διάφορους πολιτισμούς. Πηγή έμπνευσης παραμένει η τέχνη και η φύση, όπως άλλωστε και στα περισσότερα αξεσουάρ της εταιρείας μέχρι σήμερα. Ολομέταξα μαντήλια -με την σφραγίδα του Σουφλιώτικου μεταξιού – αποτέλεσμα ψηφιακής εκτύπωσης στην οποία έχει επενδύσει το brand, στόχος των οποίων είναι οι γυναίκες που τα επιλέγουν να αισθάνονται όμορφα φορώντας τα με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους. Ως scarf top, σαν μαντήλι στα μαλλιά (aka hair accessories), ως παρεό, φουλάρι στον λαιμό, ακόμα και φόρεμα. Όλα τα σχέδια έχουν έντονα χρώματα που συνδυάζουν μία ρετρό, 70s αισθητική με το fashion forward design που χαρακτηρίζει τους μεγαλύτερους οίκους μόδας του εξωτερικού.

Το μεταξωτό μαντήλι αποτελούσε ανέκαθεν τον «πρεσβευτή της γυναικείας κομψότητας». Με το πέρασμα του χρόνου και τις εναλλαγές στις τάσεις της μόδας, το μαντήλι κέρδισε έδαφος και μετατράπηκε σε ένα αξεσουάρ για όλες τις γυναίκες, κάθε ηλικίας και κάθε στυλ. «Θεωρώ και πιστεύω ότι το μεταξωτό μαντήλι αντανακλά την προσωπικότητα της κάθε γυναίκας που το φορά. Δεν υπάρχει σωστός και κομψός τρόπος να φορέσεις ένα μαντήλι. Αρκεί να σε κάνει να αισθάνεσαι όμορφα. Ένα τουρμπάνι στο κεφάλι, ένας κόμπος γύρω από το λαιμό, ένα απλό ρίξιμο γύρω από τους ώμους, προσδιορίζουν γυναίκες με διαφορετικές προσωπικότητες και στυλ», τονίζει η Eμμανουέλα.

«Απώτερος στόχος του brand είναι σε κάποια χρόνια από τώρα «δίπλα στα προϊόντα που χαρακτηρίζουν την Ελλάδα, όπως το κρασί της, το λάδι της, τα νερά της, οι γεύσεις της, να ανήκει και το μετάξι. Γιατί το μετάξι είναι Ελλάδα, και δεν του αξίζει τίποτα λιγότερο από αυτό το χαρακτηριστικό», εξηγεί η σχεδιάστρια και ευχόμαστε όλοι να επιτευχθεί όσο πιο άμεσα γίνεται αυτός ο στόχος της. Δεν θα είναι καλό μόνο για το μέλλον της ελληνικής επιχειρηματικότητας αλλά και για την προβολή της ελληνικής μόδας και δημιουργικότητας στο εξωτερικό.

Πηγή: e-evros.gr

 

Related posts

Την πίτα του 2024 θα κόψει το Ιστορικό Μουσείο Αλεξανδρούπολης

editor

Σύλληψη 3 διακινητών

admin

«Πιτ Στοπ» στον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών για τους Πιλότους της «Nazionali Piloti», οδηγούς της «Φόρμουλα 1»

admin
25/04/2024 15:11