Τεχνολογία

Ηλεκτρονικές ετικέτες ραφιού (ESF): Αναβαθμίζουν ψηφιακά κάθε κατάστημα λιανικής

Ηλεκτρονικές Ετικέτες Ραφιού (Electronic Shelf Labels). Αναβαθμίζουν ψηφιακά κάθε κατάστημα λιανικής, ενισχύουν την προώθηση των προϊόντων και βελτιώνουν σημαντικά το Shopping και το Customer Experience.

Τα τελευταία χρόνια, μια από τις πιο ενδιαφέρουσες και καινοτόμες αλλαγές που σημειώθηκε στο λιανεμπόριο ήταν οι Ηλεκτρονικές Ετικέτες Ραφιού – ElectronicShelfLabels (ESLs).

Πρόκειται στην ουσία για την ηλεκτρονική εκδοχή των παραδοσιακών, χάρτινων ετικετών ραφιού, οι οποίες χρησιμοποιούν ηλεκτρονικό μελάνι (e-ink) για να εμφανίσουν μια τιμή και συνδέονται με μια βάση δεδομένων υπολογιστή.

Αυτό το χαρακτηριστικό καθιστά την αλλαγή των τιμών στο κατάστημα ιδιαίτερα εύκολη και γρήγορη. Αρκεί ο υπάλληλος να πληκτρολογήσει μια νέα τιμή στο λογισμικό και να επιλέξει “ενημέρωση”.

Οι Ηλεκτρονικές Ετικέτες Ραφιού (ESL) προσφέρουν πολλά πλεονεκτήματα για κάθε κατάστημα λιανικής. Το πλέον σημαντικό έχει να κάνει με το ότι αναβαθμίζουν συνολικά το shoppingcustomerexperience, απλοποιώντας και διευκολύνοντας διαδικασίες, όπως ο εντοπισμός προϊόντων, ο έλεγχος τιμών και η προϊοντική πληροφόρηση στο σημείο πώλησης. Επίσης, ευνοούν την προώθηση προϊόντων μέσω καινοτόμων, διαδραστικών τεχνολογιών και δυνατοτήτων διασύνδεσης με έξυπνες συσκευές.

Ακολουθούν ορισμένα βασικά πλεονεκτήματα των Ηλεκτρονικών Ετικετών Ραφιού, τα οποία πρέπει να έχει υπόψη της κάθε επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον τομέα της λιανικής:

Ευκολία και ευελιξία στη διαχείριση τιμών και πληροφοριών των προϊόντων, σε πραγματικό χρόνο, στο σημείο πώλησης.
Δυναμικός έλεγχος του αποθέματος, σε πραγματικό χρόνο. 100% συμφωνία τιμών μεταξύ ετικέτας – ταμείου/POS, με πλήρη εξάλειψη των λανθασμένων τιμών.
Ευκρινής οθόνη που παρέχει στον καταναλωτή όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται για ένα προϊόν.
Paperlesstechnology που αντικαθιστά τις χάρτινες ετικέτες, συμβάλλοντας στην προστασία του περιβάλλοντος.
Χαμηλή κατανάλωση ενέργειας και μεγάλη διάρκεια ζωής της μπαταρίας – έως 7 χρόνια.
Απλοποίηση διαδικασιών για το προσωπικό καταστήματος και εξοικονόμηση πολύτιμου εργατικού χρόνου.
Ελάχιστη και οικονομική συντήρηση. Γρήγορη απόσβεση της αρχικής επένδυσης.
Καλύτερο shopping/customer experience με interactive δυνατότητες.
Ενίσχυση πωλήσεων και κερδοφορίας. Η απόδοση των ESL είναι υψηλή. Οι πωλήσεις στο κατάστημα συνήθως αυξάνονται κατά 6%, με μια τυπική αύξηση περιθωρίου 2% -3%.
Διαχρονική και επεκτάσιμη τεχνολογία, η οποία έχει εφαρμοστεί και δοκιμαστεί σε μερικές από τις μεγαλύτερες υπεραγορές λιανικής στον κόσμο.
Επιπλέον, οι Ηλεκτρονικές Ετικέτες Ραφιού 3ης γενιάς ενσωματώνουν τις παρακάτω τεχνολογίες:

Αυτόματo Geolocation ( Dynamic Geo Positioning) στο κατάστημα. Επιτρέπει στους πελάτες και στους συνεργάτες σας να εντοπίζουν γρήγορα και εύκολα οποιοδήποτε προϊόν στο χάρτη. Mε την τεχνολογία δυναμικής τοποθέτησης προϊόντων της μπορείτε να κάνετε αυτόματα Geolocation για οποιοδήποτε προϊόν ξεχωριστά. Αν μετακινήσετε το προϊόν και την ηλεκτρονική ετικέτα του σε άλλο διάδρομο, το σύστημα θα το αναγνωρίσει αυτόματα και θα υπολογίσει τη νέα του θέση. Ομοίως, εάν μεταφέρετε ένα προϊόν σε άλλο διάδρομο και χρησιμοποιήσετε διαφορετικό ESL, το σύστημα το αναγνωρίζει επίσης αυτόματα, χωρίς να απαιτείται η παραμικρή χειροκίνητη παρέμβαση.
Δυνατότητα Geofencing: Δυνατότητες ενεργειών βάσει τοποθεσίας (geofencing) που επιτρέπουν, π.χ., στοχευμένες διαφημιστικές δραστηριότητες, όταν ο αγοραστής πλησιάσει ένα συγκεκριμένο προϊόν.
Δυνατότητες Pathfinder, π.χ., καθοδήγηση πελατών σε πραγματικό χρόνο για τη συντομότερη διαδρομή προς το προϊόν.
Υποστήριξη API για την ενσωμάτωση χάρτη in – store και των θέσεων των προϊόντων, π.χ. σε εφαρμογή loyalty.
InstantFlash: Αναβοσβήνει σε χρόνο κάτω του δευτερολέπτου, από τη στιγμή που ο υπάλληλος σκανάρει το barcode. Με το InstantFlash, η εκπλήρωση των online παραγγελιών γίνεται πολύ πιο γρήγορα και αποτελεσματικά. Ο υπεύθυνος αποστολής του προϊόντος το εντοπίζει άμεσα, ενώ η αυτόματη τοποθέτηση προϊόντων μπορεί να τροφοδοτήσει τη σωστή θέση κάθε προϊόντος στον αλγόριθμο routing του λογισμικού συλλογής, διασφαλίζοντας ότι η διαδρομή για τον εντοπισμό κάθε προϊόντος είναι πάντα η πιο ακριβής και βέλτιστη.
Συμπέρασμα:

Δεν είναι μυστικό ότι το omnichannelexperience αποτελεί πλέον το μέλλον του λιανικού εμπορίου. Σύμφωνα με το PlanetRetail, το 56% των καταναλωτών πιστεύει ότι η τεχνολογία βελτιώνει σημαντικά το shoppingexperience και οι Ηλεκτρονικές Ετικέτες Ραφιού φέρνουν σημαντικές καινοτομίες που αναβαθμίζουν το shoppingexperience των πελατών με θετικό αντίκτυπο στις πωλήσεις, σε συνδυασμό με μειωμένο κόστος εγκατάστασης και συντήρησης.

Πηγή: e-evros.gr

Related posts

Παγκόσμια πρωτιά του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών με ζωντανή 3D μετάδοση ρομποτικής χειρουργικής

admin

Η λογιστική εφαρμογή που προσφέρει πλήρη οικονομικό έλεγχο από το κινητό σας

admin

Neos: Τα ελληνικά βραχιόλια που χρησιμοποιούν Σουηδοί και Νορβηγοί για ανέπαφες συναλλαγές

editor