Τέλος στην ταλαιπωρία που έχουν υποστεί πάνω από 100.000 υποψήφιοι οδηγοί (πολλοί από αυτούς επαγγελματίες που περιμένουν να πιάσουν δουλειά) βάζει η κυβέρνηση, με το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών που ψηφίζεται σήμερα. Ουσιαστικά λύνεται το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν εδώ και 9 μήνες οι νέοι υποψήφιοι οδηγοί, οι οποίοι είχαν μπει στην «ουρά», λόγω των ρυθμίσεων που θέσπισε η προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και οι οποίες επέφεραν σοβαρά προβλήματα στη διενέργεια των εξετάσεων.
Πρόβλημα αντιμετώπιζαν, όπως ήταν επόμενο, και οι Σχολές Οδήγησης, ενώ η παύση των εξετάσεων για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα οδηγεί και σε απώλεια εκατομμυρίων ευρώ για τα κρατικά έσοδα. Ταυτόχρονα λύνεται το ζήτημα και για χιλιάδες ηλικιωμένους οδηγούς, οι οποίοι ήθελαν να ανανεώσουν τα διπλώματά τους. Ειδικότερα, με το νομοσχέδιο «Ρυθμίσεις του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και ‘Αλλες Επείγουσες Διατάξεις», επανέρχεται προσωρινά το παλιό καθεστώς εξέτασης και συστήνεται Επιτροπή, η οποία θα επεξεργαστεί ένα νέο νομοθετικό πλαίσιο για τη διενέργεια εξετάσεων υποψηφίων οδηγών.
Πιο συγκεκριμένα:
-Συστήνεται Επιτροπή, η οποία το αργότερο εντός εννέα μηνών θα συντάξει νέο, σύγχρονο και εφαρμόσιμο σύστημα σύμφωνα με τα πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
-Καταργείται η υποχρεωτική επανεξέταση των οδηγών με ηλικία άνω των 74 ετών για να υπάρχει εναρμόνιση με ό,τι ισχύει σε σχεδόν όλα τα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
-Συγκροτούνται εκ νέου οι Δευτεροβάθμιες Ιατρικές Επιτροπές, που κατάργησε η προηγούμενη Κυβέρνηση προκειμένου να υπάρχει ουσιαστικότερος ιατρικός έλεγχος των ηλικιωμένων.
-Καταργείται η καθολική απαγόρευση κίνησης των ελαφρών και βαρέων τετράτροχων μοτοσυκλετών (γουρούνες) που είναι εξοπλισμένες με κινητήρα έως 125 κυβικά εκατοστά, σε ασφαλτοστρωμένες οδούς και χώρους όπου εφαρμόζεται ο Κ.Ο.Κ., δεδομένου ότι έχουν εγκριθεί και κυκλοφορούν σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία της Ε.Ε.. Κάθε Δήμος ή Περιφέρεια, στην περιοχή αρμοδιότητάς τους, έχουν δυνατότητα να θέτουν περιορισμούς στην κυκλοφορία των οχημάτων αυτών.